WNM Group to marka założona przez rodziców - dla rodziców i młodych użytkowników. Firma od 2016 roku dostarcza nowoczesne i funkcjonalne meble dziecięce. Zastosowane rozwiązania posiadają odpowiednie certyfikaty, poświadczające bezpieczeństwo oraz poszanowanie środowiska ekologicznego.
Współpracę z właścicielami spółki rozpoczęliśmy od początku rozwoju ich firmy, kiedy to sklep internetowy posiadał mały lokal z magazynem w piwnicy, w którym pracowały zaledwie 3 osoby. Przez kilka lat wspólnej historii, WNM Group rozszerzyło działalność na ponad 10 krajów Europy oraz otworzyło drugi projekt Siblo.pl. W 2021 roku marce przyznano nagrodę Made in Poland, która potwierdza jakość polskich produktów za granicą.
Stary sklep internetowy klienta nie spełniał podstawowych funkcji, a tym bardziej nie stwarzał możliwości rozwoju. Nowa platforma musiała przede wszystkim sprostać oczekiwaniom ambitnych przedsiębiorców oraz podołać wyzwaniu, jakie stanowiło prowadzenie działalności na rynku międzynarodowym.
Oprócz celów postawionych przez klienta chcieliśmy zrealizować swoje innowacyjne rozwiązania, które znacząco usprawniłyby sprzedaż w branży meblarskiej.
Stworzenie kilku sklepów online, obsługiwanych z jednego panelu administracyjnego.
Przygotowaliśmy sklep internetowy, który jest gotowy do ekspansji na rynki zagraniczne. Dzięki elastycznemu oprogramowaniu Sellasist w bardzo łatwy sposób możemy otworzyć zagraniczny sklep internetowy z obsługą języka obcego i wielu walut. System pozwala na dostosowanie polityki cenowej, integracje z międzynarodowymi dostawcami płatności oraz przewoźnikami.
Dzięki automatyzacji program samodzielnie ustawia ceny produktów i dostaw po aktualnych kursach walut, a także dostosowuje koszt wysyłek w zależności od wagi, kraju wysyłki i liczby paczek. Razem z WNM Group wypracowaliśmy funkcjonalności, które pozwalają na monitoring kosztów transportu i optymalizację cen produktów, aby pozostawały one konkurencyjne poza granicami Polski.
Naszemu klientowi prowadzimy również skuteczne działania reklamowe na wszystkich rynkach europejskich, dostosowując kampanię PPC w poszczególnych krajach.
Za granicą to zdecydowanie smartfon jest najczęściej wskazywanym urządzeniem, przez które klient robi zakupy online. Biorąc pod uwagę ten trend, skupiliśmy się na realizacji Mobile First, czyli najpierw stworzyliśmy wersję strony mobilnej, a następnie dostosowaliśmy ją do większych ekranów. Sklep przetestowaliśmy na grupie docelowej, dzięki czemu mogliśmy stworzyć 100% użyteczne i komfortowe rozwiązania. Strona nie tylko ładnie się prezentuje, ale przede wszystkim jest prawidłowo zoptymalizowana, a jej elementy są reaktywne i wygodne w nawigacji. Poruszanie się po sklepie nie stanowi problemu, dzięki prostemu oraz intuicyjnemu procesowi zakupowemu.
Dla WNM Group stworzyliśmy aplikację typu PWA. Progressive Web App to rodzaj strony internetowej, którą użytkownik może ściągnąć na smartfon (niezależnie od posiadanego systemu operacyjnego) i przeglądać w trybie offline. Google z kolei opracowało technologię TWA - Trusted Web Activity, która polega na załadowaniu strony PWA jako aplikacji na Androida. Dzięki temu użytkownik może pobrać z Google Play Store sklep WNM.
Wdrożenie strony PWA i TWA jest znacznie tańsze oraz zajmuje mniej czasu niż w przypadku natywnej aplikacji mobilnej. W stronach nie trzeba wprowadzać osobnych zmian, ponieważ są automatycznie aktualizowane. Największą jednak zaletą jest uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google, ponieważ sklep online jest lepiej zoptymalizowany, szybszy oraz pochodzi z zaufanego źródła.
Dywersyfikacja źródeł sprzedaży w XXI wieku jest niezmiernie istotna. Konkurencja na rynku jest ogromna, dlatego klienci poszukują idealnego mebla na różnych platformach. Według badań użytkownik jest w stanie otworzyć do 10 różnych stron przed zakupem konkretnego produktu. Warto więc być obecnym na platformach e-commerce. Jeśli nie wiesz, jak wejść na rynek transgranicznych marketplace - ułatwimy Ci zadanie!
Specyfika branży meblarskiej wymaga zastosowania dedykowanych funkcjonalności. Większość sprzedawanych w sklepie mebli posiada wiele wariantów lub złożonych jest z kilku różnych produktów. Dodatki i opcje pozwalają na wybór nawet 6 tysięcy takich kombinacji, dlatego stworzyliśmy konfigurator, opierający się na krokach, z przejrzystym procesem wybierania i informacjami o dodatkowych opłatach.
Duże wyzwanie stanowiła dla nas obsługa opcjonalnych produktów, takich jak materace i szuflady. Każdy dodatkowy towar posiada własny stan magazynowy i może zostać przypisany do różnych mebli. Kiedy w magazynie zabraknie danego produktu, nie zostanie on przedstawiony klientowi jako propozycja. Produkty te są powiązane z wariantami, dzięki czemu użytkownik automatycznie ma dopasowany opcjonalny materac do rozmiaru łóżka.
Dla potrzeb klienta stworzyliśmy dedykowany moduł Inspiracji, który pozwala na generowanie banerów reklamowych oraz oznaczanie produktów na zdjęciu. Prezentowanie mebli w nowoczesnym wnętrzu przykuwa uwagę użytkowników i zwiększa ich motywację do zakupów. Inspiracje wpływają pozytywnie na konwersję i sprzedaż w sklepie.
Stawiamy na ciągły rozwój naszych klientów. Ich sukces to nasz sukces. Dlatego cyklicznie organizujemy spotkania, na których przedstawiamy propozycje, mające na celu wzrost sprzedaży w sklepie internetowym WNM.
Wspólnie z Netgraf stworzyliśmy profesjonalny sklep meblowy. Działalność prowadzimy w wielu krajach Europy, więc potrzebowaliśmy rozwiązań, które podołają sprzedaży transgranicznej. Zespół zorganizował testy UX skierowane do naszej grupy docelowej, dzięki czemu mogliśmy wspólnie wyciągnąć wnioski i przygotować jak najlepszą wersję sklepu.
Wojciech Szyksznia
CEO WNM-Group
Nawiązywanie nowych współprac to dla nas przyjemność. Opisz czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą.
Zostaw swój kontakt, a stworzymy dla Ciebie korzystną niezobowiązującą ofertę współpracy.