hero
logo

Kabos - nowy e-commerce dla znanej marki lakierów

Charakterystyka klienta

Kabos to polski producent kosmetyków do użytku profesjonalnego, który jest obecny na rynku od 2005 roku. Przedsiębiorstwo produkuje i sprzedaje szeroki asortyment kosmetyczny - przede wszystkim produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Oferta sklepu jest dostosowana zarówno do potrzeb profesjonalistów jak i klientów indywidualnych. Oferta Kabos to: lakiery hybrydowe Gelike, lakiery klasyczne o naturalnym składzie, manicure tytanowy, żele i wszystkie akcesoria niezbędne do wykonania manicure hybrydowego, balsamy do ciała, maski algowe, peelingi. Lakiery hybrydowe Kabos są jednymi z najmniej uczulających produktów tego typu na rynku - są więc doceniane przez klientki. Lakiery są nieinwazyjne dla płytki paznokcia, a więc stanowią doskonały produkt dla osób początkujących.

Najważniejsze wyzwania dla nas

  • Wyróżnienie marki Kabos na tle konkurencji.
  • Usprawnienie procesu przetwarzania zamówień.
  • Uproszczenie komunikacji z potencjalnymi klientami sklepu internetowego Kabos.
  • Utworzenie dedykowanej platformy dla klientów B2B.

Chcieliśmy, by projekt strony internetowej sklepu wyróżniał markę Kabos na tle konkurencji. Postawiliśmy nie tylko na niezwykłą estetykę strony sklepu, by zachęcić użytkowników do pozostania na stronie, ale chcieliśmy też, by tworzony przez nas sklep był intuicyjny i prosty w obsłudze dla potencjalnych klientów. Jako producent kosmetyków, Kabos potrzebował usprawnienia procesu przetwarzania zamówień, by w sprawny sposób zarządzać przepływami produktów z poziomu zewnętrznego magazynu do procesu wysyłki towarów oraz generować automatycznie niezbędne dokumenty handlowe i magazynowe. Kabos to producent kosmetyków, współpracujący z wieloma klientami instytucjonalnymi. Wyzwaniem dla nas stało się stworzenie osobnego panelu zamówień dla klientów B2B, by współpraca przebiegała szybko i bezproblemowo.

Opracowanie koncepcji sklepu internetowego wraz z makietami

Przy realizacji wspólnego projektu z Kabos uwzględniliśmy przyszłe administrowanie stroną przez personel sklepu. Pracownicy Kabos obsługujący panel administracyjny mogą w prosty sposób zmieniać rozmiar i rozmieszczenie bannerów na stronie. Dzięki opracowanemu przez nas intuicyjnemu panelowi administracyjnemu pracownicy mogą w prosty sposób zmienić wygląd strony i dostosować grafiki i bannery do swoich potrzeb. Szybka zmiana layoutu strony internetowej wpływa korzystnie na promowanie sezonowych produktów, na przykład kolorów lakierów hybrydowych Kabos.

Dwustronna integracja z ERP Subiekt GT

By usprawnić proces zarządzania przedsiębiorstwem, zdecydowaliśmy się z Kabos na dwustronną integrację strony internetowej z programem magazynowo-księgowym Subiekt GT. Pobieranie stanów, produktów i wysyłanie zamówień zostało zautomatyzowane, dzięki czemu przedsiębiorstwo działa sprawnie i nie poświęca czasu na zbędne czynności związane z prowadzeniem biznesu.

Nasze oprogramowanie pozwala na:

  • synchronizację stanów magazynowych,
  • generowanie dokumentów magazynowych,
  • usprawnienie procesu wysyłki,
  • prowadzenie księgowości,
  • wystawianie dokumentów sprzedażowych.

Integracja z magazynem zewnętrznym

Dzięki naszemu oprogramowaniu Kabos może współpracować z firmą obsługującą logistykę dostaw na zasadzie fulfillment. W chwili złożenia przez klienta końcowego zamówienia na stronie internetowej informacja na temat produktu jest automatycznie wysyłana do systemu magazynu zewnętrznego, dzięki czemu kompletacja i wysyłka produktów zamówionych przez klientów przebiega niezwykle sprawnie i szybko.

B2B Kabos

Dla klientów instytucjonalnych Kabos zdecydowaliśmy się zaprojektować osobny panel do składania zamówień w cenach netto. By zamówić towar hurtowo, klienci muszą najpierw się zarejestrować. Klientami B2B dla Kabos są przede wszystkim salony, gabinety lub sklepy kosmetyczne, dlatego przy rejestracji jest wymagane podanie nazwy firmy i numeru NIP w celu weryfikacji konta. Stworzony przez nas osobny panel jest przystosowany do zamawiania większej ilości towaru. Dla klientów biznesowych ważne są indywidualne rabaty. Ustawiać je można również dla całej grupy klientów. Moduł B2B to również:

  • Rejestracja tylko dla firm.
  • Rejestracja akceptowana po zatwierdzeniu konta przez administratora sklepu.
  • Wyświetlanie adresów plików XLS dla klientów.
  • Możliwość pobierania cenników w PDF z uwzględnieniem rabatów indywidualnych.
  • Stan magazynowy produktów wskazujący ich dostępność.

Blog

Na stronie internetowej Kabos stworzyliśmy miejsce, gdzie marka może dzielić się z klientami informacjami na temat nowych produktów, współprac i wydarzeń branżowych. Stworzony przez nas blog stał się miejscem, gdzie Kabos może nie tylko skutecznie promować markę, ale także zadbać o pozycjonowanie strony internetowej sklepu pod kątem SEO - używając słów kluczowych w zamieszczanych artykułach.

Integracja Messenger ze stroną internetową Kabos

Marka Kabos jest bardzo aktywna w mediach społecznościowych. Aplikacja Messenger wykorzystana przez nas na stronie internetowej Kabos umożliwia czat na żywo z pracownikami firmy. Jest to klamra synchronizująca wiadomości od użytkowników strony internetowej oraz platformy Facebook i ułatwiająca codzienną komunikację z klientami.

teaser2
teaser2
teaser2
Netgraf
Opcjonalnie
Zamknij
Opcjonalnie