hero
logo

Nowa marka meblowa na rynku

Charakterystyka klienta

Dzięki naszej owocnej współpracy z WNM Group - przedsiębiorstwem, dla którego stworzyliśmy nowoczesny sklep internetowy mający w swojej ofercie piękne meble dziecięce, mieliśmy okazję współtworzyć od podstaw nowy sklep internetowy marki Siblo. Bogate doświadczenie sklepu WNM Group pozwoliło na uruchomienie przez firmę sprzedaży szerszego asortymentu z branży meblarskiej w nowopowstałym sklepie internetowym - Siblo.

Założenia nowo powstającej marki Siblo

Wspólnie z klientem założyliśmy wysokie aspiracje co do powstania marki. Chcieliśmy stworzyć nowoczesną i responsywną stronę internetową, która przyciągnie uwagę potencjalnych klientów swoim spójnym designem. Proces projektowania był dla nas bardzo ważny. Wyzwaniem stało się stworzenie od podstaw mapy strony. Chcieliśmy, by menu na stronie charakteryzowało się przejrzystością, a jednocześnie było podzielone na wiele kategorii, dzielących szeroki asortyment sklepu internetowego. Wyzwaniem dla nas było prowadzenie automatyzacji zarządzania produktami, opisami produktów i ich cenami w kilku walutach i na wielu rynkach.

UX i UI strony internetowej Siblo

W projektowaniu zastosowaliśmy innowacyjną zasadę Mobile First - projektując sklep internetowy najpierw w wersji mobilnej. Tego rodzaju odejście od schematycznego myślenia stworzyło szereg inspiracji przy projektowaniu sklepu Siblo. W projekcie braliśmy również pod uwagę emocjonalny stosunek i wrażenia użytkowników, którzy poruszają się po zaprojektowanej przez nasz zespół stronie internetowej. Dzięki zaprojektowaniu sklepu internetowego na bazie doświadczeń użytkownika jest ona łatwa i intuicyjna w obsłudze i przede wszystkim użyteczna.

Moduł inspiracji

Moduł nazwany przez nas Inspiracje to nic innego jak przystosowany przez nas do samodzielnego tworzenia contentu przez zespół Siblo poradnik z artykułami oraz katalog urządzonych gustownie wnętrz. Dzięki umieszczeniu na stronie sklepu internetowego artykułów tematycznych użytkownicy mogą poznać podstawowe zasady designu. Mogą oni też zainspirować się zamieszczonymi w artykułach zdjęciami przy projektowaniu swoich wymarzonych pomieszczeń.

Konfigurator produktu

Po dodaniu danego mebla do koszyka w osobnym oknie pojawiają się opcje wyboru parametrów takich jak np. moduł, kolor oraz możliwe jest dobranie dodatków. Dzięki poprowadzeniu klienta w ten sposób na stronie internetowej sklepu gwarantujemy mu możliwość wyboru wyposażenia spośród szerokiej gamy wariantów oraz proponujemy dopełniające akcesoria do dodanego do koszyka mebla. Zastosowana przez nas w tym przypadku metoda up-sellingu skutecznie zwiększa sprzedaż w sklepie internetowym Siblo.

Dla przykładu użytkownik chce zakupić w Siblo łóżko. Krok po kroku klient sklepu:

  • dodaje łóżko do koszyka,
  • wybiera odpowiedni rozmiar łóżka,
  • wybiera pasujący mu kolor łóżka,
  • dobiera produkt dodatkowy do łóżka - materac (up-selling),
  • widzi podsumowanie wybranego zestawu produktów,
  • dodaje zestaw produktów do koszyka,
  • dokonuje płatności za zakupy za pomocą szybkich płatności zintegrowanych w sklepie internetowym.

Modułowość bannerów i sklepu

Dzięki naszemu projektowi, pracownicy odpowiedzialni za zarządzanie sklepem internetowym Siblo mają możliwość zmiany zaawansowanych bannerów samodzielnie. Dzięki stworzonemu przez nas intuicyjnemu i prostemu panelowi administracyjnemu sklepu pracownicy mogą aktualizować na bieżąco ofertę i w pełni samodzielnie zarządzać wizualnym aspektem strony internetowej.

Rozbudowana baza produktowa Siblo

Wprowadzenie przez nas produktów oferowanych przez Siblo do bazy produktowej PIM stworzyło możliwość dodawania masowo produktów wraz z ich opisami, atrybutami oraz cenami do oferty sklepu. Jest to niezwykła oszczędność czasu pracowników firmy, ponieważ nie muszą oni wprowadzać kolejnego produktu pojedynczo.

Zaawansowane filtrowania

Po ustawieniu odpowiednich parametrów potencjalny klient w szybki sposób zobaczy na stronie internetowej odfiltrowane interesujące go wyposażenie, spośród których będzie mógł wybrać odpowiadający mu mebel. Dzięki wprowadzonym przez nas filtrom użytkownik może wyszukać pod siebie konkretny przedmiot z oferty Siblo. Wprowadziliśmy takie filtry jak:

  • cena,
  • wielkość,
  • kształt,
  • funkcja spania,
  • pojemnik na pościel,
  • kolor.

Moduł zwrotów i reklamacji

W sklepie internetowym Siblo został stworzony szybki moduł reklamacji, umożliwiający przyspieszone zgłoszenie nieprawidłowości bądź uszkodzeń zakupionych mebli. W formularzu użytkownik może zawrzeć opis uszkodzenia oraz załączyć zdjęcia wady. W ten sposób wiadomości z reklamacją towarów są przesyłane do dedykowanej skrzynki pocztowej, przez co czas rozpatrywania wad jest znacznie krótszy.

Rozbudowany moduł obsługi logistycznej

Wyliczenia związane z kosztami dostawy uwzględniające wagę danych produktów bazują na wzorach podanych przez firmy kurierskie oraz parametrach sprzedanych mebli, tj. wadze spakowanych paczek.

  • Na podstawie uzyskanej informacji o paczkach zostają automatycznie wyliczone możliwe wagi wymiarowe po kolei dla każdego operatora firm kurierskich.
  • System automatycznie dobiera odpowiednie progi cenowe do wagi wymiarowej.
  • Stworzony przez nas system sugeruje automatycznie najtańszą dostawę jako formę wysyłki, co jest korzystne zarówno dla sprzedawcy jak i dla kupującego.
teaser2
teaser2
teaser2
Netgraf
Opcjonalnie
Zamknij
Opcjonalnie