Marka Atlantic to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek bieliźnianych, która góruje na rynku już od wielu lat. Ciężko się nie zgodzić, że ma wyrobioną pozycję lidera, a swoją zasłużoną pozycję zawdzięcza jakości wykonania, dbałości o szczegóły i niebanalnemu wzornictwu. W ramach współpracy zaprojektowaliśmy całkowicie nowe sklepy internetowe marki Atlantic, zoptymalizowaliśmy proces sprzedaży oraz stworzyliśmy indywidualne rozwiązania, by marka mogła jeszcze bardziej rozwinąć swoje skrzydła.
Sklep internetowy Atlantic potrzebował narzędzi umożliwiających równoległe prowadzenie sprzedaży hurtowej i detalicznej. Centralne zarządzanie produktami pozwoliłoby marce rozszerzyć możliwości dystrybucji kolekcji, a tym samym znacząco zwiększyć sprzedaż. Skupiliśmy się więc na stworzeniu infrastruktury zapewniającej kompleksową obsługę klientów B2C i B2B oraz wdrożeniu usprawnień, mających na celu realizację celów postawionych przez markę Atlantic.
Projektując sklep internetowy kierowaliśmy się komfortem użytkowników mobilnych. Zgodnie z podejściem Mobile First rozpoczęliśmy tworzenie strony internetowej od najmniejszego urządzenia oraz najniższej rozdzielczości. Dzięki temu mogliśmy uzyskać przejrzystą, estetyczną, a przede wszystkim funkcjonalną wersję mobilną sklepu internetowego.
Chociaż konkurencja pojawia się w każdym obszarze sektora e-commerce, branża bieliźniana nie należy do najłatwiejszych rynków. Analizując opinie i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom marki zaprojektowaliśmy niezwykle intuicyjną stronę internetową, która jest przystosowana do potrzeb i odczuć klientów dokonujących zakupów online. Dzięki naszemu projektowi sklep internetowy Atlantic.pl może konkurować ze światowymi liderami w branży bieliźnianej.
Platforma dla klientów biznesowych posiada oddzielną domenę, a dostęp do produktów możliwy jest dopiero po weryfikacji klienta przez obsługę działu handlowego. Sklep B2C oraz B2B posiadają wspólne stany magazynowe, pobierane z naszego oprogramowania, natomiast ceny i jednostki miary są przypisane oddzielne, dzięki temu sklepy nie kolidują ze sobą. Nasz klient otrzymał połączenie programu Subiekt zarówno dla sklepu detalicznego jak i sklepu B2B, co podniosło standard i przyśpieszyło przepływ informacji w strukturze firmy.
Dzięki naszemu pełnemu zaangażowaniu udało się wdrożyć nowy system zarządzania informacjami do zewnętrznych programów magazynowych, by wznieś dotychczasowe powiązania na wyższy poziom bez żadnych kolizji!
W branży fashion to głównie wysoka jakość produktów oraz dostępne czasowe promocje przyciągają klientów. Marka Atlantic ma wiele pomysłów na zaoferowanie atrakcyjnych rabatów użytkownikom. Aby było to możliwe, musieliśmy wdrożyć rozbudowane narzędzia, umożliwiające sprzedaż produktów w łączonych promocjach zarówno w sklepie B2C, jak i na platformie B2B.
W przeciągu kilkuletniej już współpracy nie tylko w pełni wykorzystaliśmy potencjał gotowych narzędzi, ale i wprowadziliśmy szereg usprawnień oraz modyfikacji, które pozytywnie wpłynęły na rozwój sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Nie mogłoby się to oczywiście wydarzyć bez dedykowanego wsparcia po stronie zespołu Netgraf. Dobry kontakt i możliwość zasięgnięcia porady jest dla nas nieocenionym atutem.
Artur Bieńko
Nawiązywanie nowych współprac to dla nas przyjemność. Opisz czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą.
Zostaw swój kontakt, a stworzymy dla Ciebie korzystną niezobowiązującą ofertę współpracy.