hero
logo

Sklep internetowy B2C oraz B2B dla marki Atlantic

Charakterystyka klienta

Marka Atlantic to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek bieliźnianych, która góruje na rynku już od wielu lat. Ciężko się nie zgodzić, że ma wyrobioną pozycję lidera, a swoją zasłużoną pozycję zawdzięcza jakości wykonania, dbałości o szczegóły i niebanalnemu wzornictwu. W ramach współpracy zaprojektowaliśmy całkowicie nowe sklepy internetowe marki Atlantic, zoptymalizowaliśmy proces sprzedaży oraz stworzyliśmy indywidualne rozwiązania, by marka mogła jeszcze bardziej rozwinąć swoje skrzydła.

Potrzeby marki

Sklep internetowy Atlantic potrzebował narzędzi umożliwiających równoległe prowadzenie sprzedaży hurtowej i detalicznej. Centralne zarządzanie produktami pozwoliłoby marce rozszerzyć możliwości dystrybucji kolekcji, a tym samym znacząco zwiększyć sprzedaż. Skupiliśmy się więc na stworzeniu infrastruktury zapewniającej kompleksową obsługę klientów B2C i B2B oraz wdrożeniu usprawnień, mających na celu realizację celów postawionych przez markę Atlantic.

  • Stworzenie jednej, spójnej, kompletnej i aktualnej bazy informacji o produktach.
  • Zaprojektowanie responsywnej wersji sklepu, aby strona była wygodna przede wszystkim dla użytkowników mobilnych.
  • Dostosowanie projektu sklepu do identyfikacji wizualnej brandu Atlantic, tak aby sklep internetowy był nowoczesny, a jednocześnie odzwierciedlał charakter marki obecnej na polskim rynku od ponad 20 lat.
  • Atrakcyjna ekspozycja bielizny, łatwy wybór wariantów i szybki dostęp do specyfikacji produktów.
  • Scentralizowanie sprzedaży B2C oraz B2B w jednym miejscu.
  • Integracja z programem magazynowo-księgowym oraz zapewnienie narzędzi do wygodnej obsługi sprzedaży detalicznej i hurtowej w jednej platformie.
  • Mechanizm rozbudowanych systemów rabatowych, zróżnicowanych dla klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Wdrożenie narzędzi oraz integracji usprawniających zarządzanie sprzedażą i obsługę magazynu.
  • Zapewnienie infrastruktury serwerowej w chmurze zdolnej do utrzymania ruchu sięgającego ponad milion wizyt miesięcznie na stronie.
  • Audyt i optymalizacja strony internetowej pod wyszukiwarkę Google.
  • Wsparcie techniczne i powdrożeniowe dla realizacji kolejnych celów biznesowych.

Responsywna wersja sklepu

Projektując sklep internetowy kierowaliśmy się komfortem użytkowników mobilnych. Zgodnie z podejściem Mobile First rozpoczęliśmy tworzenie strony internetowej od najmniejszego urządzenia oraz najniższej rozdzielczości. Dzięki temu mogliśmy uzyskać przejrzystą, estetyczną, a przede wszystkim funkcjonalną wersję mobilną sklepu internetowego.

  • Nowoczesne menu hamburgerowe, które od razu sugeruje użytkownikowi kliknięcie.
  • Wysuwalne elementy na karcie produktu, opisujące specyfikację produktu, ułatwiają użytkownikowi znajdywanie informacji.
  • Buttony filtrujące i sortujące dostosowane są wielkością do potrzeb użytkownika mobilnego.
  • Czytelne pop-upy z tabelą rozmiarów oraz zapisem do newslettera.
  • Minimalistyczne banery dostosowane do małej rozdzielczości ekranu.
  • Pełna optymalizacja SEO pod Google z uwzględnieniem czynników dla Core Vitals.

Dopracowany UX Design

Chociaż konkurencja pojawia się w każdym obszarze sektora e-commerce, branża bieliźniana nie należy do najłatwiejszych rynków. Analizując opinie i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom marki zaprojektowaliśmy niezwykle intuicyjną stronę internetową, która jest przystosowana do potrzeb i odczuć klientów dokonujących zakupów online. Dzięki naszemu projektowi sklep internetowy Atlantic.pl może konkurować ze światowymi liderami w branży bieliźnianej.

Wdrożenie platformy B2B

Platforma dla klientów biznesowych posiada oddzielną domenę, a dostęp do produktów możliwy jest dopiero po weryfikacji klienta przez obsługę działu handlowego. Sklep B2C oraz B2B posiadają wspólne stany magazynowe, pobierane z naszego oprogramowania, natomiast ceny i jednostki miary są przypisane oddzielne, dzięki temu sklepy nie kolidują ze sobą. Nasz klient otrzymał połączenie programu Subiekt zarówno dla sklepu detalicznego jak i sklepu B2B, co podniosło standard i przyśpieszyło przepływ informacji w strukturze firmy.

Korzyści dla obsługi sklepu

  • Integracja z systemem magazynowo-księgowym znacznie redukująca czas pracy przy kompletowaniu zamówień.
  • Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych.
  • Większa kontrola oraz zminimalizowanie ryzyka pomyłek podczas realizowania zamówień hurtowych.
  • Wygodny proces zarządzania rabatami, płatnościami i zamówieniami dla klientów B2B.
  • Możliwość przypisania formy płatności (przedpłata, faktura z odroczonym terminem płatności) do konkretnego klienta.
  • Możliwość generowania indywidualnych XML dla klientów z uwzględnieniem ich rabatów.
  • Zwiększenie możliwości współpracy z kontrahentami marki Atlantic.

Korzyści dla użytkowników

  • Wygodny panel składania zamówień hurtowych oraz przejrzysty system rabatowy.
  • Informacje o czasie realizacji zamówienia.
  • Wybór płatności oraz wygodny dostęp do faktur.
  • Dostęp do bazy informacji o produktach oraz galerii zdjęć packshotowych.
  • Podniesienie poziomu zadowolenia klientów biznesowych, dzięki procesom automatyzacji.

Narzędzia automatyzujące pracę

Dzięki naszemu pełnemu zaangażowaniu udało się wdrożyć nowy system zarządzania informacjami do zewnętrznych programów magazynowych, by wznieś dotychczasowe powiązania na wyższy poziom bez żadnych kolizji!

  • Obsługa wszystkich procesów w jednym oprogramowaniu od bazy produktowej, dokumenty księgowe po obsługę posprzedażową.
  • Wygodne i szybkie zarządzanie zamówieniami składanymi za pomocą sklepu internetowego.
  • Usprawnienie procesów reklamacji i zwrotów — wdrożyliśmy moduł umożliwiający pobranie formularza zwrotu oraz nadanie przesyłki zwrotnej przez klienta.
  • Wdrożenie integracji z zewnętrznymi systemami: ERP, płatności, kurierzy, wysyłka newslettera.
  • Dedykowany hosting oraz utrzymanie milionowego ruchu na stronie.
  • Zabezpieczenie danych zapisywanych podwójnie w zintegrowanych systemach.
  • Wsparcie techniczne i powdrożeniowe dla realizacji kolejnych celów biznesowych.

Inteligentny system rabatowy

W branży fashion to głównie wysoka jakość produktów oraz dostępne czasowe promocje przyciągają klientów. Marka Atlantic ma wiele pomysłów na zaoferowanie atrakcyjnych rabatów użytkownikom. Aby było to możliwe, musieliśmy wdrożyć rozbudowane narzędzia, umożliwiające sprzedaż produktów w łączonych promocjach zarówno w sklepie B2C, jak i na platformie B2B.

  • Stworzenie inteligentnych grup rabatowych.
  • Sprzedaż produktów w zestawach promocyjnych.
  • Możliwość wygenerowania indywidualnych rabatów dla klientów biznesowych
  • Integracja z systemem automatyzacji marketingu i wysyłka kodu rabatowego newsletterem.
  • Pełne wsparcie podczas sezonowych akcji promocyjnych.
Manager e-commerce

teaser2
teaser2
teaser2
Netgraf
Opcjonalnie
Zamknij
Opcjonalnie