Przygotowanie pełnej kreacji sklepu

Kreacja oparta na głębokiej analizie rynku, potrzeb konsumentów oraz ich zachowań uwzględniając nasze doświadczenie oraz dobrą praktykę użyteczności.

W tym celu opracowaliśmy koncepcje strony, a następnie makiety koncepcyjne, na których bazie powstały właściwe projekty graficzne. Na każdym etapie wykorzystując specjalne oprogramowanie które ułatwia wymianę informacji oraz przekazywnie uwag do makiet oraz projektów online.

Zaprojektowanie logotypu

Sygnet logotypu to wynik połączenia nazwisk właścicieli spółki Sportfarm Głuchowski oraz Grzywacz i jest symbolem przyjaźni oraz partnerstwa obu Panów. Jednocześnie jest odejściem od banalnej symboliki używanej przez większości sklepów internetowych.

  • Opracowanie koncepcji, makiet oraz wykonanie na ich podstawie projektów właściwych.
  • Opracowanie koncepcji promocji oraz kreacja banerów reklamowych.

 

W pełni responsywny sklep

Starannie zaprojektowany w pełni kompatybilny sklep z wszystkimi urządzeniami. Segment rynku, jakim są odżywki jest segmentem bardzo powracającym, a więc wdrożenie technologi RWD do sklepu jest naturalną kolejnością. RWD posiada dodatkowe korzyści takie jak niższe koszty aktualizacji oraz szybsze ich wprowadzania. Jedną z najważniejszych korzyści, jakie daje responsywność jest polepszenie pozycji w wyszukiwarce Google, które zwiększa wartość stron, które posiadają wersje RWD.

Najważniejsze punkty realizacji

  • Automatyczne dostosowanie wyglądu sklepu do wszystkich urządzeń mobilnych, a co za tym idzie: zachowanie spójności wizerunkowej.
  • Korzyść w odniesieniu do wersji mobilnej, to posiadanie jednej wersji sklepu, która się automatycznie dostosowuje do urządzenia, to przede wszystkim niższe koszty aktualizacji oraz zmian na sklepie.
  • Wyższe pozycje w wyszukiwarce Google spowodowane wyższą oceną stron dostosowanych do urządzeń mobilnych przez algorytm Google. Wyższe pozycje = większy ruch na stronie sklepu = większy wskaźnik konwersji.
  • Zwiększenie dostępności oferty sklepu: bardziej efektowna i efektywna ekspozycja produktów oraz zwiększenie szansy na „spontaniczne” zakupy.

Wielokanałowość sprzedaży B2C, B2B, Allegro, eBay, program magazynowy, magazyn zewnętrzny to wszystko i znacznie więcej obsłużone w jednym miejscu przez jedną osobę.

Sprzedaż suplementów odbywać będzie się przez wiele kanałów sprzedażowych z jednoczesną synchronizacją stanów magazynowych oraz automatyzacją wystawiania produktów na aukcjach i zarządzaniu nimi. Nasze rozwiązanie to na zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży w jednym miejscu, upraszczając i przyspieszając ten proces.

Automatyzacja procesów

Sprzedaż suplementów odbywać będzie się wielokanałowo z jednoczesną synchronizacją stanów magazynowych oraz automatyzacją wystawiania produktów na aukcjach i zarządzaniu nimi. Nasze rozwiązanie to na zarządanie wszystkimi kanałami sprzedaży w jednym miejscu, upraszczając i przyspieszając procesy związane z obsługą sklepu oraz jego sprzedaży.

Netgraf
Opcjonalnie
Zamknij
Opcjonalnie