Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie
  • Zwiększyć liczbę fraz w TOP3 o 1000%
  • Kilkukrotnie zwiększyć ruch organiczny na stronie
  • Zwiększyć ruch na stronie o 185%
  • Dodać content na wszystkich podstronach
  • Napisać i przetłumaczyć branżowe artykuły
Zobacz case study
venezia sample
  • 7-krotnie większy ruch organiczny
  • 5-krotnie zwiększoną liczbę słów kluczowych w TOP10
  • 3-krotnie większą konwersję zamówień
  • Bardzo zadowalającą szybkość strony
  • Niskie koszty pozycjonowania względem PPC
  • Rozpoznawalność marki wśród nowych klientów
Zobacz case study
venezia sample

Korzyści z usług pozycjonowania

Pozycjonowanie przeprowadzone w prawidłowy, dostosowany do aktualnych wskaźników Google sposób, sprawi, że Twój sklep internetowy zyska na widoczności. Użytkownicy często pomijają wchodzenie w linki sponsorowane, jeśli mają przykre doświadczenie z reklamą internetową. Dlatego usługi SEO są sprawdzonym narzędziem marketingowym, które da długotrwałe efekty. Co na tym zyskasz?

  • Wzrost odwiedzin na stronie internetowej
  • Większa rozpoznawalność marki
  • Wzrost sprzedaży w Twoim sklepie

Aby pozycjonowanie było skuteczne, efekty trzeba monitorować na bieżąco. Strona musi być uzupełniana o content, zgodny z aktualnymi trendami. Warto więc śledzić najpopularniejsze frazy i sprawdzać artykuły dodawane przez konkurencję. Google cały czas pracuje nad poprawą działań algorytmów. Rozwiązania, które sprawdzały się jeszcze w zeszłym miesiącu, dziś okazują się po prostu nieskuteczne, dlatego warto przemyśleć kwestię oddania pozycjonowania strony internetowej w ręce profesjonalistów, mających wieloletnie doświadczenie w branży e-commerce.

Nasza oferta pozycjonowania obejmuje:
  • Dobór fraz kluczowych o największym potencjale sprzedażowym.
  • Monitoring fraz przy wykorzystaniu narzędzia Semstorm.
  • Optymalizację treści na stronie: rozbudowę opisów, nasycenie frazami, likwidację duplikatów oraz rekomendacje nowych treści.
  • Optymalizację znaczników meta title oraz meta description pod zaproponowane wyrażenia kluczowe.
  • Optymalizację nagłówków H1.
  • Dodanie contentu ze słowami kluczowymi na stronie głównej.
  • Pisanie artykułów na serwisach zewnętrznych w celu rozbudowy Domain Rating.
  • Poprawę szybkości wczytywania strony na urządzeniach mobilnych.
  • Instalację Google Analitycs oraz modułu e-commerce.
  • Sporządzanie comiesięcznych raportów pozycji.
  • Dedykowanego opiekuna SEO do Twojej dyspozycji oraz zaplecze specjalistów e-commerce.
arrow
Chart
arrow
Chart
arrow
Chart
arrow
Chart
  • Umowa na czas nieokreślony
  • Indywidualne podejście
  • Spotkania online z dedykowanym opiekunem
  • Przemyślane działania
  • Wysoka skuteczność
  • Doświadczenie z różnymi platformami e-commerce

  • Usługi copywriterskie
  • Bezpieczne praktyki
  • Konsultacje ze specjalistami Google
  • Wizytówka Google
  • Facebook & Google Ads
  • Wsparcie programistów

Zamów darmową wycenę

Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy?

Internet przesycony jest e-commerce, ale trendy w globalnej sieci transformują się bardzo szybko. Zachowania odbiorców oraz algorytmy wyszukiwania Google, które decydują o tym, kto i na jakie zapytanie znajduje się w TOP10 wyników wyszukiwania, nieustannie się zmieniają. Wykorzystaj więc swoją okazję i powierz pozycjonowanie sklepu online specjalistom, którzy nie boją się wyzwań! Usługi SEO można rozpocząć w dowolnym etapie funkcjonowania sklepu, ale warto zainteresować się nimi już przed otwarciem witryny.

W pierwszej kolejności, po wpisaniu stosownej frazy, wyszukiwarka pokazuje wyniki płatne, czyli Reklamy, za które właściciel witryny płaci Google Ads. Większe zaufanie użytkowników wzbudzają jednak linki spoza kampanii PPC. Dlatego efektywne pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych form promocji e-commerce.

Google poleca użytkownikom strony, które pasują do wpisanego zapytania i spełniają określone wymagania. Należą do nich bezpieczeństwo, odpowiednia szybkość ładowania, ale też użyteczność. Strona zoptymalizowana pod kątem wskaźników Google będzie częściej pokazywana Internautom. Pozycjonowanie pozwala na budowanie rozpoznawalności firmy i zaufania do marki.

    Pozycjonowanie Off-Site

    Link Building to proces pozyskiwania wartościowych linków przekierowujących do sklepu internetowego. Linki powinny pochodzić z zaufanych stron, aby były godne polecenia. Im więcej odniesień w Internecie prowadzących do Twojego sklepu, tym większa szansa na polecenie witryny również przez wyszukiwarkę.

      Lepiej z nami

      Cele działań wypracowane na podstawie strategii pozycjonowania

      Audyt pokazuje nam, co należy zmienić i pod jakie słowa kluczowe trzeba pozycjonować stronę, aby miało to sens przy takiej, a nie innej konkurencji. Cele realizujemy stopniowo, zazwyczaj w takiej oto kolejności:

      Optymalizacja techniczna

      Usuwamy błędy na stronie www, poprawiamy szybkość jej ładowania i optymalizujemy kod HTML. Robimy wszystko, aby usunąć niepożądane i nieczytelne elementy na stronie. Każdy link strony powinien zostać prawidłowo opisany.

      Optymalizacja treści

      Dopracowujemy strukturę strony i nawigację po niej za pomocą odpowiednich słów kluczowych w nagłówkach, meta tagach i wszystkich opisach na stronie. Pozycjonujemy grafiki poprzez uzupełnianie tekstów alternatywnych do nich. Działania te będą niewidoczne dla Internautów, ponieważ to po nich poruszają się roboty Google.

      Tworzenie contentu

      Budujemy treści pod SEO, czyli opisujemy kategorie, tworzymy unikatowe opisy produktów, dodajemy artykuły pasujące do problematyki sprzedawanych produktów. Dbamy o to, aby strona przekazywała jak najwięcej wartościowej, merytorycznej treści, która zaciekawi użytkownika.

      Link building

      Dobrze zrobioną stronę internetową można promować z zewnątrz. Im więcej zdobędziemy wartościowych przekierowań na nasz sklep internetowy, tym większa szansa na zwiększenie sprzedaży! Wygenerowany ruch na stronie powoduje, że strona według robotów Google budzi większe zaufanie i staje się godna polecenia innym użytkownikom.

      Analiza i raportowanie

      Aby nie stracić wysokiej, zbudowanej ciężką pracą, pozycji w wynikach wyszukiwania, należy cały czas analizować stronę. Raporty pozwolą nam na ulepszenia i nadążanie za zmieniającymi się trendami i czynnikami w świecie e-commerce.

        • Wzrost o 251% liczby fraz w TOP3
        • Wygenerowanie 7-krotnie większej liczby fraz w TOP10
        • Dwukrotny wzrost ruchu organicznego
        • Przybyło 131% nowych użytkowników
        • Ponad 28 tysięcy wejść na stronie
        Zobacz case study
        venezia sample

        Co się składa na proces pozycjonowania?

        Przeprowadzenie profesjonalnego i kompleksowego audytu SEO

        Nim rozpoczniemy współpracę, przydzielony do Ciebie specjalista SEO będzie musiał przeprowadzić dokładny audyt Twojego portalu. Generalnie chodzi o dokładną analizę struktury strony internetowej, jej zawartości (treści), zgodności z obowiązującymi wytycznymi przedstawionymi przez Google itd. Uzyskane w ten sposób informacje pozwolą na stworzenie idealnej strategii pozycjonowania oraz określenie zakresu prac. Jest to konieczny element na początku współpracy, który występuje także w późniejszym jej etapie.

        Odpowiednio dobrane frazy kluczowe

        Dobranie właściwych słów, które są wykorzystywane przez potencjalnych klientów, pod czas wyszukiwania informacji w Google ma olbrzymie znaczenie dla skuteczności, z jaką prowadzone będą działania. Muszą zostać dobrane zgodnie z oczekiwaniami klientów, aby Twój portal poszybował na wysokie miejsce w wyszukiwaniach. Bardzo istotną kwestią jest nie tylko analiza Twojego przypadku, ale także konkurencji, co pozwala obrać optymalną strategię.

        Przeprowadzenie optymalizacji sklepu

        Jest to etap, na którym realizowane są założenia wynikające z przeprowadzonego wcześniej audytu SEO. Obejmuje także publikację nowych i unikalnych treści. Optymalizacja prowadzona jest pod kątem określonych fraz kluczowych i jest działaniem podejmowanym cyklicznie, jeżeli pojawi się taka konieczność. Wpływa na możliwie szybką poprawę Twojej pozycji w wynikach wyszukiwania. Warto wspomnieć, że podjęte działania skutkują także zdobyciu lepszej pozycji na frazy, które nie są poddawane specjalnym zabiegom pozycjonerskim.

        Rozbudowa wysokiej jakości contentu

        Przygotowane przez naszych copywriterów treści powstają przy współudziale specjalistów SEO, dzięki czemu są one optymalne zarówno pod względem pozycjonowania, jak i samej wartości merytorycznej skierowanej do czytających je potencjalnych klientów. Bardzo ważną kwestią jest ich odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi. Jednak sam tekst musi się możliwie dobrze czytać - jest to wartość dodana, której często nie doceniają zainteresowani. Dobry content na podstronach portalu to świetny materiał do pozycjonowania, ale także możliwość zadbania o profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

        Profesjonalne podejście do link-building'u

        Prawdziwy SEOwiec jest bardziej świadomy niż ktokolwiek inny, że pozycjonowanie to nie tylko działania na stronie (tzw. on-site), ale także poza nią. Link-building to pozyskiwanie wartościowych linków z innych stron, portali o możliwie ugruntowanej i silnej pozycji. Pozwala to na podniesienie rankingu Twojego portalu, ale także sprzyja lepszej rozpoznawalności Twojego sklepu.

        Ciągła poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania

        Pozycjonowanie sklepów internetowych jest ważnym elementem, który musi przynieść efekty. Zależnie od indywidualnie dobranej strategii przekłada się na poprawę widoczności portalu, a tym samym zwiększenie jego zasięgu.

        Analiza wyników oraz ich raportowanie

        Wyniki podejmowanych działań są regularnie sprawdzane i analizowane pod kątem ich optymalizacji. Dzięki nim możliwe jest lepsze zaplanowanie kolejnych etapów pozycjonowania. Jeżeli tylko zechcesz, uzyskasz dostęp do analiz, dzięki czemu z łatwością będziesz mógł prowadzić kontrolę uzyskiwanych wyników związanych z Twoim sklepem internetowym.

        Obserwacja działań konkurencji oraz szybka reakcja na wprowadzane przez Google zmiany w działaniu algorytmu wyszukiwania

        Firma Google regularnie zmienia i doskonali swoje algorytmy wyszukiwania. To właśnie one są odpowiedzialne za ocenę wszystkich portali w sieci i ich ostateczne ułożenie na liście wyników. czasem wspomniane zmiany wprowadzane są bardzo często, co ma olbrzymi wpływ na pozycję strony sklepu internetowego. Podstawą sukcesu jest zatem reagowanie na zmiany wytycznych i wdrażanie ich w życie poprzez aktualizację kodu strony. Dodatkową, nie mniej ważną kwestią jest analiza działań podejmowanych przez konkurencję, co pozwala na szybką reakcję i utrzymanie pozycjonowanych przez nas stron na wysokich lokatach.

        Stosujemy wyłącznie "White hat SEO"

        Istnieje wiele metod zwiększania zasięgów i poprawienia pozycjonowania, jednak wiele z nich jest przez Google zakazane, co skutkuje sporymi problemami w momencie oznaczenia witryny jako nieuczciwej (trudno się wydostać później z "czarne listy"). Korzystając z naszych usług, nic Ci nie grozi, a możesz jedynie zyskać. Podejmowane przez nas działania są nie tylko skuteczne, ale także bezpieczne.

        Uzyskasz specjalny pakiet dodatków

        Dodatkowo całkowicie bezpłatnie będziemy monitorować frazy (dodatkowe i niepozycjonowane), stworzymy Ci konto Google Analytics oraz odpowiedni profil Google+. Otrzymasz nawet w pełni skonfigurowaną i przygotowaną do użytku wizytówkę Google. Pozostaje Ci cieszyć się z wyników.

        Prowadzimy kompleksowy e-marketing

        Jeśli chcesz, możemy dodatkowo zająć się Twoimi reklamami w Google oraz na Facebooku. Szybkie efekty zapewniają skuteczne kampanie reklamowe dopasowane do kalendarza e-commerce. Wiemy kiedy planować reklamy, podwyższać lub obniżać budżet. Napiszemy także za Ciebie teksty oraz zaprojektujemy baner reklamowy.


          Zamów darmową wycenę
          Sample

          Pozycjonowanie WooCommerce

          Platforma WooCommerce to wtyczka sprzedażowa open source dla WordPressa, która pozwala na utworzenie i prowadzenie sklepu internetowego. WordPress to intuicyjny CMS, który stał się popularny, dzięki blogowym możliwościom. WooCommerce korzysta z tradycyjnej wtyczki SEO Yoast, która zdecydowanie lubi się z algorytmami Google. Jest bardzo przyjazna pozycjonowaniu, umożliwia generowanie przyjaznych adresów URL i optymalizacje sklepu pod kątem fraz kluczowych, meta tittle i meta description, ocenia również czytelność zawartych treści i wiele, wiele innych. Wersja darmowa jest ograniczona, więc rekomendujemy skorzystanie z opcji płatnej, a najlepiej z pomocy specjalistów, którzy znają każdy meander SEO Yoast.

          Pozycjonowanie Joomla

          Obok WordPressa Joomla jest najczęściej wybieranym CMSem do tworzenia stron internetowych. Posiada dużo wtyczek, które ułatwiają pozycjonowanie strony. Najprostszą z nich jest SEO Simple, umożliwiająca automatyczną zmianę opisów meta tagów na stronie. JoomSEF z kolei pozwoli nam na zmianę adresów URL na bardziej przyjazne dla robotów Google. sh404SEF pozostaje jednak najbardziej popularną wtyczką, która m.in. zapewnia bezpieczeństwo strony, obsługuje Google Analitycs oraz określa adresy kanoniczne. Narzędzi Joomla jest stosunkowo sporo, więc można pogubić się w ich możliwościach, dlatego warto oddać pozycjonowanie strony opartej na tym CMSie specjalistom od optymalizacji!

          Pozycjonowanie PrestaShop

          PrestaShop w porównaniu z WooCommerce jest znacznie bardziej wymagająca pod kątem pozycjonowania sklepu. Posiada na przykład automatyczne powielanie opisów kategorii, które nie wpływają korzystnie na pozycję witryny w wyszukiwarce. Opis, który jest zduplikowany na każdej stronie, po prostu psuje nam statystyki. Aby prawidłowo zoptymalizować stronę, trzeba zainstalować odpowiednie dodatki, które są niestety drogie w tym CMSie albo ingerować w kod strony, dostosowując szablon do swoich potrzeb. Przyjazne adresy również nie generują się automatycznie, dlatego polecamy skorzystać ze wsparcia specjalistów SEO, alby osiągnąć zadowalające rezultaty.

          NIE ZWLEKAJ. ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ!

          Skorzystaj z naszej oferty i zamów darmową wycenę swojej strony internetowej. Sprawdzimy, na jakim poziomie jest zoptymalizowany Twój sklep i w jaki sposób, najefektywniej go wypozycjonować. Ofertę dostosujemy do Twoich potrzeb! Pozycjonowanie to długotrwały proces, ale pierwsze efekty będą na pewno zadowalające. Usługi SEO to dobry sposób, żeby zwiększyć sprzedaż internetową. Jesteśmy konkurencyjni na rynku i mamy długoletnie doświadczenie w branży e-commerce, które z pewnością spełni Twoje oczekiwania.

            Zamów darmową wycenę
            Netgraf
            Opcjonalnie
            Zamknij
            Opcjonalnie