Przygotowanie pełnej kreacji sklepu

Kreacja oparta na głębokiej analizie rynku, potrzeb konsumentów oraz ich zachowań uwzględniając nasze doświadczenie oraz dobrą praktykę użyteczności.

W tym celu opracowaliśmy koncepcje strony a następnie makiety koncepcyjne na których bazie powstały właściwe projekty graficzne. Na każdym etapie wykorzystując specjalne oprogramowanie które ułatwia wymianę informacji oraz przekazywnie uwag do makiet oraz projektów online.

 

Zaprojektowanie logotypu

Sygnet logotypu to wynik połączenia nazwisk właścicieli spółki Sportfarm Głuchowski oraz Grzywacz i jest symbolem przyjaźni oraz partnerstwa obu Panów. Jednocześnie jest odejsciem od banalnej symboliki używanej przez większości sklepów internetowych.

 

Opracowanie koncepcji, makiet oraz wykonanie projektów właściwych na ich podstawie

Opracowanie koncepcji promocji oraz kreacja banerów reklamowych

 

W pełni responsywny sklep.

Starannie zaprojektowy w pełni kompatybilny sklep z wszystkimi urządzeniami.
Segment rynku jakim są odżywki jest segmentem bardzo powracającym a więc wdrożenie technologi RWD do sklepu jest naturalną kolejnością.
RWD posiada dodatkowe korzyści takie jak niższe koszty aktualizacji oraz szybsze ich wprowadzania, jednym z najważniejszych korzyści jakie daje Responsywność to polepszenie pozycji w wyszukiwarce google które zwiększa wartość stron które posiadają wersje RWD.

Najważniejsze punkty realizacji

  • Automatyczne dostosowanie wyglądu sklepu do wszystkich urządzeń mobilnych, a co za tym idzie: zachowanie spójności wizerunkowej
  • Korzyść w porównaniu do wersji mobillnej to posiadanie jednej wersji sklepu która się automatycznie dostosowuje się do urządzenia to przede wszystkim niższe koszty aktualizacji oraz zmian na sklepie.
  • Wyższe pozycje w wyszukwiarce google spowodowane wyższą oceną stron dostosowanych do urządzeń mobilnych przez algorytm google. Wyższe pozycje = większy ruch na sklepie = większy ruch.
  • Zwiększenie dostępności oferty sklepu: bardziej efektowna i efektywna ekspozycja produktów oraz zwiększenie szansy na "spontaniczne" zakupy.

Wielokanałowść sprzedaży B2C, B2B , Allegro, ebay, program magazynowy, magazyn zewnętrzny to wszystko i znacznie więcej obsłużone w jednym miejscu przez jedną osobę.

Sprzedaż suplementów odbywać będzie się wielkokanałowo z jednoczesną synchronizacją stanów magazynowych oraz automatyzacją wystawiania produktów na aukcjach i zarządzaniu nimi. Nasze rozwiązanie to na zarządanie wszystkimi kanałami sprzedaży w jednym miejscu, upraszczając i przyspieszają

 

Automatyzacja procesów

Sprzedaż suplementów odbywać będzie się wielkokanałowo z jednoczesną synchronizacją stanów magazynowych oraz automatyzacją wystawiania produktów na aukcjach i zarządzaniu nimi. Nasze rozwiązanie to na zarządanie wszystkimi kanałami sprzedaży w jednym miejscu, upraszczając i przyspieszając procesy związane z obsługą sklepu oraz jego sprzedaży.

Oceń ten artykuł:
Dziękujemy za ocenę!
Ocena:
5
/
5

NASTĘPNY WPIS Dlaczego lepiej sprzedawać u siebie, niż płacić prowizję na Allegro
POPRZEDNI WPIS Radio Kolor 103 FM
case study